Twitter Medya Oynatılamadı Sorunu ve Kesin Çözümü

Twitter'da video oynatmak istediğiniz sırada medya oynatılamadı ve siyah ekran hatası alıyorsanız bu hatanın çözümü Adblock, Flasblock gibi reklam engelleme eklentilerini duraklatmaktır.

Duraklatma işlemi ise tarayıcınızın sağ üst köşesinde bulunan eklenti butonunun üzerinde bulunan ''Adblock'u bu sayfada duraklat'' seçeneği ile olmaktadır.

Bu hamlelerle sorununuz kesin çözüme kavuşmuş olur. Belirtilen işlemleri yaptığınız halde sorun devam ediyorsa tarayıcınızı güncellemenizde fayda var. Google Chrome için şu yolu izlemelisiniz :

Google Chrome'u açtığınızda sağ üstte bulunan üst üste 3 nokta --> Yardım --> Google Chrome Hakkında

Bu işlemden sonra da sorun devam ediyorsa tarayıcınızı sistemden kaldırıp yeniden yüklemenizde fayda var.

Sorunuz olursa yorum kısmında belirtmeniz durumunda yardımcı olacağım.

                                                        

Yorumlar

  1. Bende Adblock yok ama yine de oynatamıyorum !

    YanıtlaSil
  2. Uygulamadan giriyorum ve sağda her hangi bir buton yok nasıl yapacağım ?

    YanıtlaSil
  3. maalesef işe yaramıyor acaba yanlışmı yapıyorum daha detaylı bir anlatım yapabilirmisin

    YanıtlaSil
  4. ben ublocku duraklatıyom yine olmuyo

    YanıtlaSil
  5. bende "adblock" yüklü değil sadece "flashblock" var, sorun ondan kaynaklanabilirmi?

    YanıtlaSil
  6. malesef soruna çözüm olmadı başka bir çözüm var mı

    YanıtlaSil
  7. kapattım ama olmadı kardeşim.

    YanıtlaSil
  8. Adblock eklentisi durdurmakta kaldırmakta fayda vermedi.Ne yaptıysam bir çözüm olmadı.Google chromede giriyordum tiwitere,mozillada denedim yine aynı hatayı verdi.

    YanıtlaSil
  9. o dediğin için bi ekran görüntüsü atsana

    YanıtlaSil
  10. Allah razı olsun, benim sorun çözüldü. Adblock vardı, kapattım twitter için, sonra chrome yeniden başlattım tamamdır. Bayadır darlanmıştım bu sorundan.

    YanıtlaSil
  11. Merhaba Alper bey Mobil twitter video oynatma ve fotoğraf gösterme çalışmıyor, yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sıralar meydana gelen problemin ana nedeni Twitter'ın kendisinden kaynaklı. Bir çok kullanıcı problem yaşıyor o yüzden düzeltmelerini beklemekten başka çare yok. İyi günler.

      Sil
  12. XP WİSTA ARTIK DESTEKLENMİYOR VE XP VİSTA KULLANICILARI HALEN VAR LÜTFEN BİLGİYİ GÜNCELLER VE PAYLAŞIRMISINIZ YOUTUBE VE DİĞER SİTELERDE SORUN YOK AMA TWİTTERDE VİDEOYA GELİNCE RESİM GİBİ KALIYOR TIKLAYINCADA AÇILMIYOR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Chrome 49. sürümü itibari ile Xp ve Vistaya olan desteğini bitirdi. İnternetten Chrome'un 48 ve daha altı sürümlerini bulup yüklemeyi veya yandex firefox gibi farklı tarayıcıları kullanmayı deneyin. Düzelmez ise Windows sürümünü yukseltmek dışında bir cözum olacağını sanmıyorum. İyi günler.

      Sil
  13. Fakrika ayarlara dönün düzeliyor

    YanıtlaSil

Yorum Gönder